środa, 12 marca 2014

Świątecznie

Witam serdecznie!
Dziś obiecany kurczak metodą karczocha.
Kurczaczek jest 10 cm wysoki. Zrobiłam go ze wstążki satynowej 12mm, żółty kurczak siedzący na zielonej trawce ma czerwony grzebień na czubku i czerwony dziubek, ruchome oczka i pomarańczowe skrzydełka;)
Jest i koszyczek na wielkanocne pisanki, zrobiłam go z papierowej wikliny.





Ale żeby koszyk nie stał pusty postanowiłam zrobić prezent koleżance. Zrobiłam kilka róż z krepy włoskiej czerwone, żółte i pomarańczowe i tak oto powstał kosz kwiatów.
Dodałam troszkę "trawki" listki i motylki.
Agata była zachwycona^^ uwielbiam te uczucie kiedy ktoś zachwyca się moimi pracami! Dziś to by było na tyle, wracam do pracy nad dekoracjami na Wielkanoc;) jak skończę to się pochwalę.
Dziękuję za odwiedziny!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam i dziękuję za komentarz;)