wtorek, 18 lutego 2014

Zaproszenia na ślub

Witam;)
Walentynki już za Nami, ale dla mnie był to naprawdę szczególny dzień, dzięki któremu w przyszłości i mi się przydadzą zaproszenia które wykonałam;) Dziś przedstawiam zdjęcia zaproszeń na ślub. Są to przykładowe wzory jakie chętnie wykonam na zamówienie, jak najbardziej można zmienić kolory wstążek, czcionki, teksty w środku można wybrać ze wzoru lub zaproponować samemu;) Zaproszenia wykonane na grubym (240g) gładkim papierze, ale dostępny mam także biały "skóropodobny" i kremowy "płótno". Jeśli ktoś byłby zainteresowany to zapraszam po więcej informacji do mojego ogłoszenia: OFERTA





























Co sądzicie o moich projektach? Jakość zdjęć może nie jest taka jaka być miała, ale na początek myślę że nie jest aż tak źle;)


A jutro rozmowa w sprawie pracy! Oby się udało... pozdrawiam;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam i dziękuję za komentarz;)